قطار صنعت بیمه در ۵ محور اساسی حرکت خواهد کرد
می 4, 2023
مصوبات نخستین نشست شورای عالی بیمه در سال ۱۴۰۲
می 13, 2023
قطار صنعت بیمه در ۵ محور اساسی حرکت خواهد کرد
می 4, 2023
مصوبات نخستین نشست شورای عالی بیمه در سال ۱۴۰۲
می 13, 2023
خدمات صنعت بیمه در آیین اربعین یکپارچه خواهد شد
در نشست کمیته اربعین صنعت بیمه مطرح شد:

خدمات صنعت بیمه در آیین اربعین یكپارچه خواهد شد

 
ارتقا سطح رضایتمندی زائران محترم عتبات عالیات از خدمات صنعت بیمه در سال گذشته یک دستاورد بزرگ به شمار می آید.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رییس کمیته بیمه اربعین صنعت بیمه که در جمع اعضای این مجموعه سخن میگفت با اعلام این مطلب افزود: همراهی صنعت بیمه با ستاد مرکزی اربعین حسینی و تمامی ارکان دولت به موجب ارائه خدمات بیمه ای در آیین عظیم جهانی پیاده روی اربعین حسینی (ع) چشمگیر و قابل توجه است.
براساس این گزارش علی اکبر ترکاشوند با تشریح عملکرد کمیته اربعین صنعت بیمه در سال گذشته از ضروریات هماهنگی  ارکان صنعت بیمه برای برپایی و ارائه خدمات بیمه ای، رفاهی و ... به زائران محترم عتبات عالیات خبرداد و اظهار داشت: ابراز رضایت صد در صدی ستاد اربعین وزارت کشور از خدمات بیمه ای در آیین راهپیمایی بزرگ اربعین برای اهالی این صنعت افتخارآمیز و غرور آفرین است.
وی از ابعاد مختلف فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه در آیین اربعین حسینی به عنوان یکی از ظرفیتهای فرهنگسازانه نام برد و افزود: پیام آرامش بخش و اطمینان گستر صنعت بیمه در مراسم های اینچنینی به صورت مناسبتری در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
در این نشست در خصوص موضوعات مختلفی از جمله استفاده از فن آوری های نوین، یکپارچه سازی خدمات برخط بیمه ای، راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی، تهیه بسته‌های فرهنگی، برپایی نشستهای منظم هماهنگی، اختصاص کد یکتا برای بیمه نامه های اربعین و تلاش برای مدیریت ریسک در پوشش بیمه های اربعین از جمله مذاکره با مسئولان ذیصلاح به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌های منتهی به مناطق مرزی بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است اعضای کمیته یاد شده در ادامه این نشست به طرح دیدگاه های خود در محورهای گوناگون به ویژه تسهیل امر بیمه گری در همایش عظیم جهانی و آیین باشکوه معنوی پیاده روی اربعین حسینی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *