آیین نامه بیمه اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه میهن تدوین می شود
نوامبر 1, 2023
نشست تخصصی صنعت بیمه؛ چشم انداز پیش رو و تحولات
نوامبر 11, 2023
آیین نامه بیمه اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه میهن تدوین می شود
نوامبر 1, 2023
نشست تخصصی صنعت بیمه؛ چشم انداز پیش رو و تحولات
نوامبر 11, 2023
همایش دو روزه کارشناسان استانی کارگزاری بیمه برکت در تهران برگزار شد

هفته گذشته و در روزهای دهم و یازدهم آبان‌ماه همایش کارشناسان استانی کارگزاری بیمه برکت با حضور رابطین استانی و مدیران کارگزاری بیمه برکت در تهران برگزار شد.
حسین محسنی راد مدیرعامل کارگزاری بیمه برکت، گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی عملکرد و اقدامات استانی، همچنین بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی کارشناسان در استان‌ها و ترسیم یک نقشه راه برای اقدامات کارگزاری بیمه برکت در آینده بوده است.
وی افزود: بحث آموزش نیز از دیگر برنامه‌های این همایش بود که هر ساله با توجه به پیشرفت‌ها و تغییرات متنوع در روش‌ها و عملکردهای بیمه‌ای بر اساس تجربیات و دانش روز برای کلیه کارشناسان برگزار می‌شود.
مدیرعامل کارگزاری بیمه برکت اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه این همایش، انتقال تجربیات کارشناسان در استان‌های مختلف است که از این طریق بسیاری از مسائل و چالش‌ها در استانهای دیگر قابل حل خواهند بود.
محسنی راد گفت: با توجه به اهداف و ماموریت‌های کارگزاری بیمه برکت، پیگیری ویژه اجرای طرح‌های کارگزاری بیمه برکت در استانها به عهده‌ی کارشناسان استانی است که از مهم‌ترین موارد این طرح‌ها می‌توان به طرح برکت مهدوی اشاره کرد که بیمه درمان تکمیلی ایتام و زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند در استان‌هاست که می‌بایست ضمن صدور بیمه‌نامه برای این عزیزان، اطلاعات مورد نیاز برای استفاده هر چه بهتر از این بیمه را نیز به بیمه‌شدگان ارائه نمایند.
وی ادامه داد: نکته بعدی بیمه خانه‌های روستایی در برابر حوادث طبیعی و آتش سوزی است که کارشناسان استانی باید با تلاش و پیگیری جدی منازل روستایی را در قالب امضای یک تفاهمنامه فی ما بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با استانداری‌ها در سراسر کشور پیش برده و بیمه‌نامه این منازل روستایی را صادر و از این طریق کمک ویژه‌ای به خانوارهای ساکن در این منازل در زمان بروز حوادث طبیعی و آتش‌سوزی ارائه نمایند.
محسنی راد در پایان گفت: برای حوزه بازاریابی نیز برنامه‌های خاصی تعریف نموده و اطلاعات کارشناسان استانی را نیز در این زمینه در کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه به روزآوری کرده‌ایم تا به اهداف مهم کارگزاری بیمه برکت دست پیدا کنیم.
لازم به ذکر این همایش و همچنین دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آن در سال‌هایی که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا بوده به صورت آنلاین و ویدئوکنفرانس برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *