![](https://www.bimehbarekat.ir/wp-content/uploads/2024/01/c50c5217-71bc-4fe9-9436-67f8cc69c1c9_20240128_144335-150x150.jpg)
شیوه های تسهیل گرایانه ارائه خدمات مشترك بیمه و پلیس اجرایی خواهد شد
ژانویه 30, 2024![](https://www.bimehbarekat.ir/wp-content/uploads/2024/02/2e7431b0-f230-4876-859d-8ff79247bf4c_20240207_144808-150x150.jpg)
تمامی شركت های بیمه كشور در شرایط پایداری قرار دارند
فوریه 17, 2024صنعت بیمه نقطه اتكا و امید بخش جامعه به شمار می آید
![](https://www.bimehbarekat.ir/wp-content/uploads/2024/01/b885284d-6597-4b44-a542-bcd905286f56_20240129_085605.jpg)
![](https://www.bimehbarekat.ir/wp-content/uploads/2024/01/b885284d-6597-4b44-a542-bcd905286f56_20240129_085605-300x285.jpg)
وی با بیان این مطلب که بیش از هشت هزار نیروی پلیس به شکل مستقیم و غیرمستقیم در بخش کروکی تصادفات فعالیت دارند، اظهار داشت: تکمیل فرایند ارتباط برخط شعبات بیمه و پلیس از مهمترین مولفه هایی است که می تواند روند ارزیابی و پرداخت خسارت را سرعت ببخشد.
رئیس عملیات راهور با تقدیر از همراهی و هم افزایی نهادناظر و بدنه صنعت بیمه با نیروی پلیس، خاطرنشان کرد: ارتباط گسترده با وزارت بهداشت برای پیگیری وضعیت مصدومان تصادفات در دست پیگیری است و به زودی نهایی خواهد شد.
وی در پایان از روابط عمومی های دو نهاد و همچنین رسانه ها خواست تا برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه کروکی های برخط، تلاش کنند.
شایان ذکر است در نشست یادشده، رئیس کل بیمه مرکزی و فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا نیز در خصوص موضوعات مشترک دو دستگاه، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.