پوشش بیمه ای رایگان مددجویان سازمان بهزیستی
ژوئن 11, 2019
پوشش بیمه ای رایگان مددجویان سازمان بهزیستی
ژوئن 11, 2019
درمان رایگان زوج های نابارور روستایی


 

 

«طرح برکت خانواده» از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت خدمات بیمه برکت باهدف شناسایی و درمان زوج‌های نابارور روستایی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته به اجرا درآمده است.

با عنایت به عدم دسترسی روستاییان به مراکز درمانی، مشکل تأمین هزینه‌های هنگفت درمان ناباروری و پوشش ندادن این نوع خدمات توسط شرکت‌های بیمه‌ای، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصمیم گرفت در حوزهٔ کمک به درمان زوج‌های نابارور ساکن در مناطق روستایی کشور، به‌طورجدی ورود کند.

با آغاز «طرح برکت خانواده» در سال ۹۴، شرکت خدمات بیمه برکت در راستای پوشش کامل هزینه های درمان ناباروری زوج های کم بضاعت ساکن مناطق روستایی و محروم کشور، تاکنون موفق به شناسایی ۱۱٫۸۵۱ زوج گردیده که از این تعداد زوج نابارور، ۵٫۵۹۲ زوج واجد شرایط در فرآیند درمان قرار گرفته و ۴۵۵ مورد منتج به نتیجه مثبت و تولد فرزند شده اند. انجام خدمات تشخیصی و درمانی اعم از آزمایش‌ها بالینی، تصویربرداری، IUI، IVF و ICSI و تأمین داروهای موردنیاز، ازجمله خدمات رایگان ارائه‌شده به معرفی‌شدگان است. بیمهٔ برکت علاوه بر هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور مناطق روستایی، هزینه‌های زایمان آن‌ها را نیز تأمین می‌کند.

زوج‌های روستایی که برای فرزندآوری دچار مشکل هستند، می‌توانند برای بهره مندی از خدمات این شرکت به یکی از ۳ روش زیر اقدام و از خدمات رایگان «طرح برکت خانواده» استفاده کرده و ضمن تشکیل پرونده، به مراکز درمانی معرفی و فرآیند درمان‌شان آغاز شود : ۱٫مراجعه به سامانه ثبت نام سایت شرکت ۲٫تماس با نمایندگان این شرکت در استان ها ۳٫مراجعه به دفاتر نمایندگی این شرکت در استان ها. * آدرس و تلفن نمایندگی های شرکت بیمه برکت در قسمت “مراکز ارایه خدمات” سایت شرکت قابل مشاهده می باشد..

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تحقق منویات و سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تسهیل در تشکیل خانواده و افزایش جمعیت در جامعهٔ ایرانی، «طرح برکت خانواده» را از طریق شرکت خدمات بیمه‌ای برکت با قوت در دست اجرا دارد و با گستردگی بیش‌تری در آینده ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *